Nem hátrál az IKEA: továbbra is gyártják a szivárványos táskákat

Úgy tűnik, egy félreértés adta az okot ahhoz a pletykához, mely szerint a holland áruházlánc hazai üzleteiben a továbbiakban nem kapható a jellegzetes szivárványos táska.

Úgy tűnik, egy félreértés adta az okot ahhoz a pletykához, mely szerint a holland áruházlánc hazai üzleteiben a továbbiakban nem kapható a jellegzetes szivárványos táska.
Volt szex, gyilkosság, aztán bemondták, hogy 12 éven aluliaknak nem ajánlott, mert jött a reklám.
Azonban mintha elfelejtené, hogy a rezsim megdöntéséhez nem elég megborotválkozni, de választásokat is kellene nyerni a jelen rendszer szerint.
A saját adatvédelmi szabályaikat is képesek megsérteni Brüsszelben.
Nem mindennapi látvány.
A Magyar Reklámszövetség adatai szerint 2023-ban a digitális médiatorta, azaz a digitális reklámokra költött összeg, mintegy 190 milliárd forint volt
Nincs ember, akinek az arcába ne tolakodott volna a kínai Temu valamelyik hirdetése. Nem véletlenül: a vállalat csak a Metán 2 milliárd dollárt költött hirdetésekre 2023-ban. Ez pedig még nem minden.
Az elmúlt időszakban több ismert márka is felfüggesztette hirdetéseit az X platformon.
Kedden többen is kaptak üzenetet arról, hogy havi előfizetési díj fejében reklámmentesen használhatják a Facebookot.
Egész kreatív válaszvideókkal trollkodták meg a reklámot az internetezők.